alhamdulillah. syukur

Author: ctjuliana / Labels: , , , ,


Alhamdulillah.


Akhirnye lulus jugak subjek O&G ku. Syukur. Terime kaseh atas nikmat rezeki yang Engkau berikan, ya Rabb.


Terime kaseh. Terime kaseh sangat kepada mak ngan abah, especially mak dan aunty, yang memahami kerenah perangai anaknye ini dikala stress dan tertekan. Mak, along sayang sangat kat mak! (terase bergenang air mate seyh!!)

Kepade die yang sentiase ade di sane yg sudi mendengar keluhan hati ini, yang menggembirekan hati ini dikala duka dan menenangkan diri ini dikala tertekan! alunan music mu melenyapkan stress ku! (puitis tuh..=D) time kaseh banyak banyak awak. Saye sayang awak sangat sangat!

Kawan kawan!! Doa kite bersame, semangat dan keazaman kite bersama. Akhirnya Allah memakbulkan doa kite! Alhamdulillah. Sesungguhnya, kawan seperjuangan adalah sumber kekuatanmu juge! Maseh teringat memori bersame sewaktu berada di depan dewan peperiksaan. Terpancar riak kerisauan dan harapan di setiap wajah.

Kawan kawan yang mendoakan diri ini juge. Terime kaseh tak terhingga. Kata kata semangat dan doa yang diberikan amat membantu diri ini. Sayang kamu semue!

Kepada Prof Hatta, no words can describe how i feel rite now. Thanks Prof!! Terime kaseh sebab luluskan saye. I'll remember your advice, "be more confident". I will prof. Iwill. InsyaAllah.

Akhir kata, Tahniah kepada kawan kawan yang lulus. Kepada yang tidak bernasib baik, masih ada peluang dan harapan. Kami doakan korang semue. Di setiap ape yang berlaku tentu ada hikmat dan rahmat di sebaliknye.

to my dearest housemate, "kau kuat Ain. kau kuat. U just proved me tat you are strong"



Alhamdulillah.







3 comments:

Unknown said...

jue! tahniah dear! i know u can do ti!

ctjuliana said...

mia, thnks to you too..
muah3!!

Anonymous said...

tahniah~ :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment