Tercipta untukku..

Author: ctjuliana / Labels:


"..Menatap indahnya senyuman diwajahmu, Membuat ku terdiam dan terpaku, Mengerti akan hadirnya cinta terindah, Saat kau peluk mesra tubuhku, Banyak kata Yang tak mampu kuungkapkan Kepada dirimu.."


"..Aku ingin engkau slalu, Hadir dan temani aku, Disetiap langkah, Yang meyakiniku, Kau tercipta untukku, Meski waktu akan mampu, Memanggil seluruh ragaku, Ku ingin kau tau Ku slalu milikmu, Yang mencintaimu Sepanjang hidupku.."


Taraa~ Introducing, my brother and his beloved wife..kak aina..such plessure to have a story bout them..now..they quite nervous bcos they'll b mummy and daddy soon!! Lebey kurg lg sebulan je, InsyaAllah lahirlah ank pertame dorang..And ofcos la aku pon di antare org yg gembire!! excited pon ye gk!! ye la..first time aku nk dpt anak..ank buah laa..hehe..

Dis May would b d most precious time for them..bcos..

....1) as i mentioned above, they'll b mummy and daddy soon..

....2) they'll have their annyversary!!

Kire mcm adiah annyversary yg tersweet la dengan bakal kelahiran "permata hati" yg pertame..

Lirik lagu kat ats tu..taken from a song called "tercipta untukku", their favourite song actlly..jiwang kn husband n wife nieh.. =D

p/s : to abg, jage kak aina elok2, final call nieh.. ;)



~Listening to "tercipta untukku"..layannn~


8 comments:

miss AIN said...

aku elergik lagu tuh..
huhuhu..

~1st tym tgk abg ko=)

ainmusa said...

huhu.aku suke lagu nih

ctjuliana said...

ok2..now kite ade 2 ain..
1 ain x suke lagu tuh..
1 lg ain suke lagu tuh..hehehe..
aku plak..layan jek~

~ain : first time tgk ek?? aku x pnh tnjuk kt ko ke beb? aiseyman..~

miss AIN said...

fav song ekceli..
tp da elergik skrg!
huhuhu...

lau nk s0h aku cte,
aku wase aku tao bnyk cte sal abg ko..
tp aku tapenah tgk dier!
hahahaha...

nuezz said...

>layan~

>ko bile plak ctjuliana...?

ctjuliana said...

hahaha..aku xmo kawen!!hahahah.. =P

nuezz said...

xmo kawen..?
abes la...

ctjuliana said...

abes la? npe plak..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment